Thursday, April 14, 2011

Jangan Sekadar Dengan Ungkapan Cinta ....

ungkapkan cinta
bukan hanya dengan i love you
atau saya sayang awak
haaaaa….. Afrika>eh het jou liefe
Albania>te dashaouroj
Arab>ana behibek
Armenia>siroum em kez
Bolivia>quechua qanta munani
Bulgaria>obicham te
Burma>chit pa de
Kemboja>bon sro lanh oon
Kantonese>ngo oi nei
Crotia>ya te volim
Chechnya>miluju te
Belanda>ik hou van jou
Equador>quechua canda munani
Philipines>mahal ki ta
France>je t’aime
Jerman>ich liebe dich
Yunani>s’ayapo
Greenland>asavakit
India>mai tumhe pyar karta hoon
Jepun>ashiteru
Italy>ti amor
Korea>tangshin-ul sarang hae-yo
Russia>ya tebya liubliu
Slovakia>lubim ta
Sri Lanka>mama oyata ardryi
Thailand>khao raak thoe
Turki>seni seviyorum
Vietnam>anh ye’u em dan Hawaii>aloha au ia oe 
Awak dengarlah,saya rindu sangat kita yang dulu T_T
*ye....saya cintakan awak....walaupun saya tahu awak pernah sakitkan hati saya dulu*

No comments:

Post a Comment